Hejdå gamla chefer hej nya!

Hej alla seglare!

Om mindre än 24 timmar öppnar anmälan för Håtö Seglarskola 2023 och med det vill vi ta tillfället i akt att introducera oss själva. Sommaren 2022 avslutade Petra och Viktor’s sista verksamhetsår som som chefer och nu är det dags för oss att ta över. Vår förhoppning är att vi ska kunna bidra med minst lika mycket till seglarskolan och fortsätta att leverera sommarens bästa veckor till era barn och våra instruktörer. Vi heter Colin Thomson och Anna Nord och hoppas att de kommande åren för HSS under vår ledning kommer att vara fantastiska för er. Om ni har några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av er på kontakt@hatoseglarskola.se eller till oss privat, uppgifter finns på hemsidan.

Stort stort tack till Petra och Viktor att ni förgyllt våra somrar tidigare år, och tack att vi får möjligheten att göra samma sak.

Varma sommarhälsningar,

Anna och Colin