Höstmörket faller…

Hej allihopa!

Nu är det verkligen höst och höstmörkret börjar infalla… Det som lyser upp tillvaron är då exempelvis ett stipendium till Håtö Seglarsällskap på 30 000 kr från Roslagens Sparbanks Stiftelse. För dessa pengar är tanken att vi ska investera i fler jollar till seglarskolan, så höll ögon och öron öppna om ni hittar någon flipper eller optimistjolle till salu!

Det börjar ju även närma sig årets näst största höjdpunkt; anmälans öppnande på nyårsnatten. Som vanligt öppnar vi anmälan under den första minuten år 2013.

OBSERVERA att barnen endast blir tilldelade EN VECKA i första hand och efter att betalning har skett så kan ev. resterande platser fördelas till de som anmält intresse att gå flera veckor. Så prata ihop er om ni är flera familjer som vill gå samma vecka och anmäl då era barn endast till denna och skriv sedan om intresse att gå flera veckor finns! Självklart försöker vi uppfylla allas önskningar, men det är inte alls lätt så vill ni vara säkra på att få gå tillsammans så bestäm då vilken vecka ni ska anmäla er!

Kika på hemsidan också, eller på vår facebook-sida ”Håtö Seglarskola”, för uppdateringar!