Endast reservlista kvar…

Nu har vi sett till så att alla barn som anmält sig hittills har fått plats en vecka på seglarskolan i sommar. De som anmält sig till två veckor har därför fått plats en vecka och hamnat på reservlistan den andra veckan. Alla veckorna är nu fullbokade och de som anmäler sig framöver kommer att hamna på vår reservlista.

Vi har fått en del förfrågningar om veckobyten och försöker självklart göra vårt bästa för att alla ska få gå den vecka och tillsammans med de kompisar som de vill! Har ni frågor eller funderingar ang. detta så maila gärna oss. Annars så tror och hoppas vi på att allt sånt kommer att lösa sig i samband med den slutliga bekräftelsen av platserna, nämligen betalningen. Betalningen ska ske till vårt BG senast den 14 maj 2012 och vi återkommer mer mer information när det närmar sig!

Njut av vintervädret sålänge, så blir det sommar snart…. Vi längtar & instruktörerna nästan slåss om att få jobba i sommar! 🙂