Anmälningarna bara rullar in….

Det är såå roligt att så många barn anmält sig till årets seglarskola. Redan 1 januari var vecka 27 & 28 fullbokade enligt hemsidan. Dock har en del dubbelanmälningar skett osv så det stämmer inte riktigt…. Det kan finnas platser kvar. Så var inte rädda för att skicka in en anmälan iaf, om det är fullt hamnar ni automatiskt på reservlistan & det brukar lösa sig med platserna i samband med betalningen.

Vi kommer att skicka ut bekräftelse på vilken vecka ni har fått plats i slutet av januari. Detta för att barn från Håtö tomtägarförening har förut tom. 14 januari eftersom vi får bidrag av dem varje år plus att det är en del jobb med att försöka få ihop så att alla barn får gå på seglarskolan den vecka man vill…så håll ut! 🙂