Imorgon börjar det!

Hejsan alla glada!

Imorgon börjar första veckan av seglarskolan! Vi ser så fram emot att kickstarta sommaren tillsammans med er och vill därmed passa på att påminna om lite saker.

Seglarskolan börjar kl 9.00 med en samling vid seglarskoleberget. Om man kommer via bilväg ber vi er att parkera vid Hagets parkering om den lilla parkeringsplatsen på Rävgaddsvägen är full (den rymmer endast 3 bilar!). Alla uppfarter runt om är privatpersoners tomter, dessa får man inte parkera på. Observera att det finns hastighetsbegränsning på vägarna i området. Vi ber er respektera dem oavsett om ni är sena eller inte.

Om man anländer vattenvägen kan man lägga sig på nocken, längst ut, på bryggorna. Alla platser är uthyrda och tillhör privatpersoner. Vi ber er att sänka hastigheten när ni närmar er bryggorna för att inte dra svall, detta skadar båtarna som ligger förtöjda vid bryggan.

Om ni inte fått info angående lägret ber vi er att kontakta oss snarast på kontakt@hatoseglarskola.se.

Vi är så taggade på att få träffa er alla!

Sommarhälsningar,
Lägeransvariga Anna och Colin